Min dator har seriösa problem

Min dator är jätte seg..
WIII lycko mig som får ha datorn i en halvtimme ikväll igen, WIII! 
nu blir ni allt avundsjuka va?
Nej men seriöst nu.
kom hem för ett tag sen väntar på att Madde ska sluta sen drar vi hem till henne & käkar sen drar vi ut för jag måste handla kakor till min jätte sjuka mor.

Aja, dagen på "jobbet" har vart super tråkigt!
Vi har rensat ut allt gammalt från hela affären & har hon några saker eller?
Vi är inte ens klara endå så började vi vid halv 11.
Men en roligare sak är att nästa vecka får vi stå i kassan!:D
Jennie kom förbi också, hon känner ju mathilda som jobbar där,
& hon har nu flyttad in i sin lägenhet vid mix & ska köpa guldfiskar (?)
Men hon bad mig komma & kolla hemma hos henne någon gång.
Jag älskar dig syster
Nej ska nog stänga av här för jag ska snart gå
vi hörs kanske hos Madde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0