Japps

Nu var det så att min webb inte funkar -.-' 
Men nu sitter jag hos Madde eller ja hos hennes pappa, hon ska äta.
Sen blir det bara massa plugg plugg plugg!
ÅH vad jag har tröttnat på skolan nu
Aja iaf gårkvällen sög helt ärligt alla var osociala så jag drog ut själv. Japp själv, ringde Frida N men hon var trött även fast klockan bara var runt 9, menmen.
Gick runt en massa sen satte mig i nalleparken, & där satt jag.
Gungade lite, haha sen kom Albin & Oscar förbi så vi sa väl hej & så.
Nej nu ska jag kolla Paows blogg.






Kommentarer
Postat av: duvetvem xd

jag kunde hängt med ut bara du hade väntat så jag hade löst sovplats sen när jag ville ut nej då va du på väg in ;).

Men du jag har två webbcams hemma xd,

en bra och en lite sämre :D

2009-09-22 @ 22:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0