idag

har det inte hänt så mycket faktiskt, drog ju till skolan såklart men ingenting roligt/speciellt hände förutom en sak med Frida N´s prao plats. Känner inte för att ta det just nu. 
Efter skolan så drog jag, Madde, Jossan, Frida N & Peter upp till centrum & fixade ny prao plats till Frida på Åsas leksaksförmedling där jag & Jossan ska vara. Sen drog alla hem efter ungefär 1 timme i centrum, jag & mamma gick & handlade, gjorde tacos & kollade på idol, sen satte jag mig här & simsalabim är sitter jag fortfarande!

I helgen blir det nog mest plugg med Madde tror jag, vi har typ 3 prov på 2 veckor. Låter ine jobbigt men det är det vi har :

- Engelska prov, onsdag
- So prov, onsdag
- Matte omprov, måndag
- No prov torsdag om 2 veckor. 

Nej jag ska nog gå lägga mig & kolla på film i sängen nu :)
Juste jag har ändrat från puss i slutet av inlägget till " Tack & hej leverpastej! " För alla andra har puss, så varför då ha det? 
Kommentera gärna min nya design! 
Tack & hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0