har ni en bra dag?

det har jag, sitter & väntar på att Madde & hennes mamma ska komma hem.
Dom tar med sig pizza, gud va gott!
hah jag har bara ätit "tjockismat" hela helgen!
Fredags : Pizza m familj + Madde
Lördag : Hamburgare på grillen i centrum med Madde & lillskit
idag : Pizza.
äh, sak samma måste gå upp i vikt, so who cares?
Stina ligger & sover i soffan, & nu när jag tänkte på stina så måste jag ju spana in 
stina-lee´s blogg.
Hon har ju fått sin bebis, fast det var ungefär 1 vecka sen..
Menmen.


P.S glöm inte kommentera dom sista bilderna i inlägget nedanför.




Bild från i sommras, åh vad jag saknar att spela volleyboll nu!
vilka delar intresse med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0