bloggtorka jag med?

Nu har det hänt mig med bloggtorkan sprider sig lika fort som parfym i luften (?)
Blir så grymt irriterad för jag måste göra om min header också,
fan jävla skit!
Men ska försöka göra det bästa av det, sounds good? Of course.
Aja iallafall igår drog jag & Madde ut själva först, sen mötte vi Frida Linnea & Jossan, vart massa tjafs så Jossan drog..
men Frida & Madde cyklade efter henne så hon kom tillbaka, ja sen var vi med dom sen när dom dragit så träffade vi på Peter Albin & Ninnie så vi stod & pratade med dom, sen drog vi hem jag somnade typ direkt, jag har blivit förkyld så jag blir jätte trött & snarkar haha stackars lilla Madde!

Nej går kvällen var jätte bra typ, jag & Linnea pratade en massor, jag älskar dig tjejen :)
sitter nu & pratar med Albin i telefonen just nu så vi hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0