det var ett tag sen

eller hur ? 
har inget internet hemma. Måste fixas snabbt!
har hänt en massa grejer på sistonde.
Orkar inte förklara allt här & nu, får bli senare. 
Kanske sover hos madde inatt, dom ska ha kräftskiva så jag ska hänka på :)
det blir Jag, Madde, hennes pappa, Agge, tobbe, häxan,lilla andreas & sen cassandra bebis!
Ska bli kul, dom kommer bli väldigt fulla så jag & Madde kommer nog hjälpa Agge med barnen.
En hel skön kväll tror jag att det kommer bli! 
Jennie har vart hos oss flera dagar nu, hon har börjat skolan. Jätte glad för henne! Snart får hon egen lägenhet också här i nynäshamn, träffar henne nog mer då. 
Jag älskar dig storasyster.
Ska väga mig nu sen bär det av till mig tror jag & gör om mitt rum.
PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0