besök hos herr polisen, OOOPS

sitter just nu & ska plugga men jag är inte på det humöret men det kan jag inte vara ensam om. Hoppas jag iallafall annars så är det ju väldigt illa.
Men ja iallafall, dagen har vart super tråkig inte hänt något kul det ända som verkligen
är speciellt är att jag, jag Johanna Karlsson var hos herr polis.
Ja nu undrar ni säkert varför, för jag var inte där i ett fredligt besök. 
Hell no!
Nej jag var där för att anmäla herr pojk X X!
Suck on that one, MR X.
Så nu kan jag vänta mig massa papper sen blir det förhör sa dom. 
Jippi not. 

Ja jag har lite problem idag eftersom alla är så tråkiga.
Nej men hejsvejs ska nog plugga nu! :))
Hah trodde ni på det själva eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0