Är hos Madde

och lökar vid datorn, som vanligt när jag är här ? Sen messar jag med Sebastian och lite sånt.
Sen blir det nog middag & sen jobba 40 minuters matte, suck!
Sen har vi en hel bok vi ska läsa ut till Fredag.. för guds skull vad saker vi har.
Jo juste, för någon vecka sen så kom jag & Madde på att tanter är lika med idioter!
om man går 2 stycken bredvid varandra, ungdomar asså, så kommer det 1 tant & tanten ska bara gå raktfram, men vi som är unga vi borde ju spara krafterna & gå rakt fram för vi har hela livet framför oss & dom dör ju ändå om något år så varför ska vi flytta på oss, men inte dom?
Blir så sjukt irreterad.

Vi hade skoljoggen idag iallafall, då man ska jogga runt ringvägen. Men som vanligt gick jag runt med Madde adde henke + 2 töntar jag hatar, med finare ord ; minde gillar.
Hade satans ont i benen innan menmen. Det här är ett litet klagoinlägg som ni kanske märkt ? (a)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0