Ica reklamen, paow & dessie!

Hej hörrni! Sitter här och ska nog börja med svenska arbetet nu. Usch vad tråkigt säger jag bara.
Det ska vara en argumenterade text, jag hade först jätte svårt att komma på något bra ämne att skriva om, men vad passar inte bättre än den nya ICA reklamen?
Så jag la upp mitt förslag till thomas och voila, he loved it! Så nu är det bara börja skriva lite.
Nog om läxor!


Skolan idag har vart jätte rolig. Tro det eller ej. Men thats the truth!
Har bara flummat loss hela dagen och bara tagit alllt med lite nöje!
Jag tycker att det har vart jätte härligt och hoppas på fler såna dagar.
Fast bästavänn var sjuk idag, men jag hängde med dom andra, = Peter halva dagen eftersom alla skulle simma.
It´s was really funny!

Ska gå ta ett glas mjölk, ha det bra!

PS har ni kollat på paows blogg, hon vill inte vara vän med Dessie längre. Vad kommer hända nu?



Kommentarer
Postat av: Madde

ja jag va sjuk idag, hade gärna vart med er i skolan ist!

Men blir hemma imorgon (onsdag) med.. Men på torsdag ska jag till skolan! :D

2009-10-20 @ 20:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0