HELT NY BILD! :D

Herrugud vad ont jag har i mina fötter :o
Drog ut med madde på kvällen, sen runt halv tio så ville hon hem och sova?
Men jag drog hem satte mig vid datorn, började tjafsa med någon lillskit på bildagboken.. -.-
Sen runt 2 drog jag och mötte Albin & Linus så drog vi hem hit eftersom jag är ensam hemma inatt eller ja tills 7 idag, på morgonen alltså. Sen kom jag hem runt halv 5 men nu ska jag sova faktiskt, ska ladda över en helt ny bild, från idag!:)

Juste låten jag laddade upp förut är den jag lyssnat på hela kvällen och sjungt till. Jäätte roligt att sjunga till den faktiskt! 




Kommentarer
Postat av: korvmedost

MUUUH!! varduutemednågoncooljävelsomheteralbin?linusärjuentönt:Dellerinte:D<33

2009-11-23 @ 02:07:55
Postat av: Anonym

aa för fan, det var jag :d <33

2009-11-23 @ 02:24:04
URL: http://plzj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0