fucking klick här!

hihi  busig rubrik! 
Nu funkar det här med mobilblogg, men det blir lite konstigt när jag gör det.
Men det får duga :)
Kom precis hem från oscar ungefär, drog ut med han & albin så gick vi runt bara sen drog vi hem till oscar så skönt att jag bara bor en trappa ovanför!
Ska stänga av här innan Bernte kommer hem..
I LOVE WHEN HE´S WORKING LATE!
Juste på Lördag ska jag jobba, yes jobba!
på åsas hon behövde lite hjälp så självklart ställer jag upp.
Det är ju bara mellan 10-15, man gör ändå inget på dagen.
Nej ska stänga av här nu.
Ha det bra för jag vet inte när jag uppdaterar nästa gång! 

slänger in bilden som var förut,på måndagens outfit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0