beroende av sin blogg?

Jag satt och tänkte lite alldeles nyss. 
Man kan faktiskt bli beroende av sin blogg! Man vill bara sitta och skriva skriva och skriva hela tiden.
Till slut blir det bara små onödiga inlägg och bloggen tappar läsare. 
i guess? Jag har faktiskt ingen aning, okej jag kan medge att det blir små onödiga inlägg lite här och var.
Menmen, det är inte meningen! 
Jag har verkligen vart en liten filosof idag, helt skumt.
kan vara för att jag inte varit i skolan sen i tisdags, orkar verkligen inte dra upp hela historien nu.
kan säga att jag var med i en olycka och jag har haft för ont och mått för dåligt för att orka gå till skolan. 
Men korna mjölkar inte sig själva för det!
Fråga mig inte var jag fick det där ifrån, haha det bara dök upp!
Börjar nog bli lite trött.

men finns det någon som håller med att man kan faktiskt bli beroende av sin blogg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0