årets blogg : Foki!

Ett stort grattis till henne!
Har även fått svar på min fråga i inlägget nedanför, att det sänds på lördag. Självklart så har ju inte vi tv400 bara för det. Så typiskt min otur.
Tänkte faktiskt göra mitt lilla veckoschema här, bara för mig för att kolla vad som händer.
Ni kan bara hoppa över det om ni känner för´t.
Question of the day : Vann rätt person årets blogg?
◊ Måndag : Inlämning av hemkunskapsarbetet.
◊ Tisdag : Simning med klassen, ska ej vara med. Sen drar jag mamma & madde iväg på ett hemligt möte uppe på toppis! Sen vidare hem för att kolla när mamma bakar tårta till Madde, förklarar sen!
◊ Onsdag : Ända planerna jag vet är att jag äter hos madde ?
◊ Torsdag : Tjejgrupp på gården! Har nog inte vart där på 4 veckor. Oops!
◊ Fredag : Inlämning av svenskan som jag inte ens börjat på. Hm, något att göra idag kanske?

Fy tusan vilken tråkig vecka jag kommer ha, höjdpunkten är väl Tisdag.
Ska ni hitta på något speciellt i veckan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0