Studie besök

Hej!
Idag var det första dagen jag var i skolan på hela veckan, jätte jobbigt att komma upp & jag hann inte platta håret så jag har haft mammas stora vita sjal på mig & stoppat in håret där, jätte smart enligt mig i alla fall. Men vi var på Nynäshamns gymnasium idag för att kolla olika linjer, för någon vecka sen fick vi skriva upp 2 vi ville kolla på. Jag valde såklart HP - Handel programmet jag tror nog att det blir här i nynäs fast jag ska gå hotell & turism, tror även Frida Berge i min klass skulle det? Jag längtar verkligen tills gymnasiumet börjar! Gör inte ni?

Men nu ska jag ta tag i skolan, ska sätta mig med min trave böcker jag har & äta upp resten av min choklad.
Smell u later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0