skolka hela veckan?

Gabriel sa att jag skulle kunna vara hemma hela veckan, jag är fortfarande inte frisk.. Men betygen sätts snart, shit alltså jag kommer få kämpa nästa termin.. Men i alla fall, om jag är hemma på fredag så skulle vi åka till IKEA, men jag ska ju till Albin så det hänger inte ihop, så jag drar till skolan på fredag, om inte ens på torsdag?

Nu sitter jag här i min säng och lyssnar på musik, någon låt på någons press på playahead, nej jag använder inte det längre, bara för att lyssna på musik!

Mät är jag också, vilket betyder att jag är illamående, Gabbe kom hem med hamburgare och pom frites, ångrar att jag åt det nu, ska kolla min fiskar på HAQ nu





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0