potatisgratäng och oxfile..

.. blir det till middag idag, mums tänker alla, som kan äta! Jag mår jätte illa när jag äter, så är det alltid när jag är sjuk. Men nog om mat. Jag sitter och spelar HAQ ovanligt? Nej. Facebook borde sluta med såna spel, man blir så beroende..Men det här går ut på att man ska föda upp fiskar, men jag fäster mig vid mina små plutte fiskar så jag vill inte sälja dom när dom är klara..Jobbigt läge, just nu har jag bara små fiskar som kommer ta typ 8 timmar innnan dom är klara, suck. Men jag ska nog slänga på en film, det blir nog Ice age 3. Jätte rolig film faktiskt.

- Hej hopp bacon topp




Kommentarer
Postat av: joss

sv: jo jag vet?! :O

2009-11-23 @ 20:18:51
URL: http://tjussefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0