Panikångest

Vet inte varför, men det känns som om att allt vart jätte stressigt, jag har inga planer för helgen. Kanske blir en plugg helg? Eller alltså vad snackar jag om? Men jag kommer inte sitta & spela cs som en annan nolifer till brud i alla fall. Så jag antar att jag säger godnatt för mig, fast klockan inte alls är mycket, men who cares? Jag behöver min sömn om jag ska stå ut med skoldagen imorgon, även om jag hellre hade hoppat i sängar på ikea......
Överdrivet många punkter, tell me about it. Men allt känns så drygt just nu och stressigt. Ska bli skönt att lägga sig i sängen och bara känna ögonlocken åka ner samtidigt som man hör Sid's röst i bakgrunden. Haha yes jag ska titta på ICE AGE 3.

POSS

( Som vi lite onormala men lyckliga säger! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0