mina tankar

Allt kommer bli bra, jag vet inte när, men det kommer bli bra. Jag känner det.
Och du behöver inte oroa dig för att jag ska ta din plats. Ungefär en månad är ingenting jämfört med era år.
Något har hänt med mig. Jag sårar dom jag älskar, jag skiter totalt i skolan. What happend?
Känns som om att jag vill gå tillbaka i tiden, då jag gjorde mitt första misstag. Men var det ett misstag? Det var då jag lärde känna A på riktigt. Om jag inte hade ringt det där samtalet så vi hade mötts, då hade vi inte kännt varann så bra. Ordet föralltid ska man aldrig tro på. Du har sagt det för många gånger nu. Jag pallar inte längre. Det är inte bara du, det är allt! Det känns som om att hela världen ligger på mina axlar, men jag kan inte göra något åt saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0