macka yoghurt & multivitamindryck

Mums säger jag bara! Ska bli super gott att bara sätta sig och mumsa i sig lite gott såhär på kvällen samtidigt som jag TYVÄRR måste plugga. Känner ingen ork till att gå till skolan imorgon. Mamma & dom ska till IKEA det var planerat att vi skulle åka på lördag för då kunde JAG hänga med eftersom det är saker till mitt rum jag och mamma ska köpa? Vart lite små sur när hon sa att dom åker med Jennie imorgon.. Jag försökte såklart slingra mig ur skolan med alla olika ursäkter : Alla lärare är sjuka, vi har inga viktiga lektioner, jag känner mig sjuk osv. Men.. Mamma gick inte på det. Så medans jag får sitta i en syslöjdssal & sticka framför en lärare som kränker mig flera gånger om så får dom ha kul & hoppa i sängar allt vad dom orkar. Snällt mamma, snällt!


glöm inte kommentera inlägget under, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0