LULUMANDA&JUHANA

Måste andas lite nu innan jag skriver!

Sådär, jag och min possgurka (Amanda/manda) har flummat loss på msn, hahaha jag älskar oss alltså!
Lulu är också älskad, by me.
Ska langa in bilder på vår konservation, får se om ni ser vad det står, i hope so!
Men imorgon ska vi till gymnasiet nynäshamns alltså, för att kolla olika linjer men jag vet redan vart jag vill gå så jag tänkte skolka först men jag lovade bea att vi skulle göra sällskap dit så, wtf jag kan lika gärna hänga på!
jag ska gå på stockholms hotell & resturang skola, inriktning på hotell & turism, vill jobba med sånt såklart. Men nu känner jag att jag fått ner allt på det vita framför mig så vi hörs imorgon, orkar inte uppdatera mer idag.

kul att se att läsarna har stannat kvar, keep it that way!


laddar upp bilderna sen, internet c*ar sig.








Kommentarer
Postat av: Lina<3

Heij Joanna :D Tacc, jag tycker oclså att du har snygg design ;)



Ha dt bra !

2009-11-26 @ 13:59:36
URL: http://linaisnam.blogg.se/
Postat av: Lina<3

Johanna * :D

2009-11-26 @ 13:59:56
URL: http://linaisnam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0