ice age 3!

Hej mina kära vänner! För det är ni väl, ni vet ju det mesta om mig då borde man väl se varan som vänner, men jag vet ingenting om er.. Hmm, nu släpper vi det!
Jag åt för ett litet tag sen, så nu mår jag illa.. jag kommer även vara hemma hela veckan, sen på fredag morgon åker vi till ikea, och på kvällen blir det partay! Albin bästavän fyller ju år! ♥ Ett stort grattis till han, eller hur?
Han fyller 15 bytheway. Nu ska jag sätta mig och kolla klart på ica age 3, über rolig film!

Juste, baconost har kommenterat min blogg, hihi super glad vart jag!
                                                                                                                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0