grät mig till sömns

Godmorgon på er!
Har ni sovit bra? Det har inte jag, ni ser rubriken, jag hade världens kramp i mitt ben kunde inte ens gå på det det var det värsta jag vart med om, vaknade minst 3 gånger inatt, men nu har jag vaknat ordentligt och har inte ett dugg ont i benet! Jätte skönt och min dag kommer nog bli en sängkoma dag.. Inte bra! Men jag är inte riktigt frisk än så jag kan gå ut och röja gärnet, ni fattar va?

dagens planer är väl att städa mitt golv (!) behövs verkligen men sen får väl dagen bara flyta på.
Men nu hör jag hur magen vill ha mat.

Men min blogg är lite tråkig just nu för jag har inga nya bilder eller något, men när jag får min telefon den 4 december, då jag fyller år så kommer det komma mer nya bilder och sånt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0