frukost tips!

Alla vet att en bra start på dagen är lika med en stadig & bra frukost!
Då ska det alltså inte bara vara en enkel mörk brödbit utan något på och ett glas vatten..
Min brukar oftast innehålla precis som idag

♥ Ett glas multivitamindryck, supergott & nyttigt!
♥ 2-3 mackor med sallad ost & gurka på.
♥ En mugg med Yoghurt, smaskens och mättande.
och till sist..
ett glas mjölk! (Mjölk ska man alltid dricka till frukost, då man får i sig 18 av dom 22 näringsämnena man behöver få i sig på en dag, en frukt sitter inte helt fel till det heller. Får man i sig alla näringsämnena så håller man sig lättare frisk!..)

Annars förutom min süper frukost som jag sitter & smaskar i mig så sitter jag och kollar runt på vad jag önskar mig i present & julklapp..

Vet inte hur det blir med julklapp eftersom vi behöver alla möjliga pengar tills vi flyttar den 4 Januari, men jag önskar mig saker i alla fall, 1 sak kan väl inte skada? Men otur då att en sak för mig kostar runt 1500.. Mamma blir säkert jätte glad när hon får reda på det. När man var liten var det lättare, en barbie docka hit och dit, so what? man vart glad bara av ett par strumpor i rosa färg. Allt var lättare då håller ni inte med?





här är vad jag vill ha! Hej söta snälla "tomten" jag vet att du älskar mig, därför nämnde jag dig i min blogg! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0