designen = halv klar

Sådär, nu börjar det likna något eller hur?
designen är halv klar, om ni kollar i vänstra hörnet så ser ni felet. Fixar det lite senare ikväll eller imorgon.
Känner ingen ork till att göra det nu eftersom jag har blivit sjuk!
Jag är det lite för ofta känner jag nu, och det drabbar tyvärr skolan. Så nästa termin blir det att kämpa för fulla muggar från min sida! Tog en tur ner till skotten förut så nu sitter jag och äter ben & jerry's ( vanilla toffee crunch ) hade inte smakat den förut så jag testade, den var faktiskt helt OK. Vilken gillar ni mest?
Ska börja med maten nu sen duscha, är ensam tills imorgon kväll, jätte skönt!
ha en bra kväll så hörs vi säkert senare?

 


fick bli en bild på mig och bea, bara för att vår helg har vart bäst!



PS. Vad tycker ni om designen? Var den okej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0