Frågestunden!

postat av: Mickis

eftersom du frågade mig frågor -
1. Varför så söt?=)
2. Visst e jag världens bästa mikaela vavavavava?
3. Är det sant att du är tsm med Zac Efron ;)
HAHAH!
4. Har du pvän?(:

svar :

1. Kan jag inte svara på eftersom jag själv inte håller med!
2. Ja såklart du är! :)
3. Jo så är läget faktiskt, men ssshh det är en hemlighet ;)
4. Ja det har jag, förutom Zac då :D

Postat av: Frida N

betyder jag mkt för dig?
är du på G med ngn?

svar :

OM du gör!
Jag har pojkvän :)

postat av:

1. Vilka av dina vänner betyder mest?
2. Vilka är dina närmaste vänner?
3. Gillar du någon? Om ja, vem?
4. Har du pojkvän? om ja, vem?
5. Är du oskuld? om nej, vem tog den?
6. Finns det någon du hatar, inte tycker om eller verkligen inte gillar, vem i såfall?
7. Har du förlorat ngn nära vän som betytt för dig? I såfall vem/vilka?

svar :

1. Det måste vara Albin, Amanda, Lollo, tvillingarna, och felicia.
2. Samma som uppe + jennie.
3. yes, min pojkvän! : ( min syster )
4. Ja det har jag, Björn heter han :)
5. Nej det är jag inte, Björn tog den.
6. Ja, det finns många som jag inte gillar, men dom som alla vet är Jossan & madde, det är ingen suprise direkt.
7. Ja det har jag, min bästavän Joakim, han dog för ngra år sen, rip. <3

postat av: joss

bloggar du läser?:)

svar:

MÅNGA! Som tex, din, fridas, lisa J, Amandas, Dessies, paows, typsteffis, kissies, mickis, mineas och många fler som jag inte bara kommer på nu :)

Postat av: korv med ost

1. muuuh ?:D
2. Är du cool ?:D
3. Kommer du nästa fredag ?:D
4. Vadskajagskriva?jagkommerintepånågot:Sförfanvadtråkigtjaghar:O!!
5. Lökmajonäsmedoxfil£ärnogintegott :D
6. MUUUUUUUHHärettc000lt0rD3113rhuR?

svar :

hahaha omg Albin vilka frågor alltså!

1. Det är inte ens vettig fråga ;)
2. OM jag är, för fan alltså!
3. KLART SOM FAN JAG KOMMER! :D
4. Jag vet inte vad du ska skriva där..-.-
5. Det tror inte jag heller, ska vi smaka?:D
6. Nej faktiskt inte.






om ni kommer på mer frågor är det bara fråga på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0