Andra världskriget

Jag pallar inte med ditt humör längre, so i give up.
Nu är det DU som får kämpa om vi ska bli vänner igen, trött på det här så jag vet inte vad jag ska göra.

Andra världskriget.. Det går inte in någonting! Jag hatar SO, jag hatar skolan, jag hatar dig din ****..
Yes så är läget. Jennie skulle tydligen äta här idag. Får se om jag orkar med henne.
Hon går mig på nerverna. Verkligen!
Ska försöka få in mer hitler i huvudet nu, ska inte glömma tipset Börje gav : Var när hur varför & vem.
Hoppas att det funkar så jag i alla fall kan få G i so!
Hade även matteprov idag, på det alla gått genom när jag var sjuk. Hm ja det var ett betygsättande prov.
Bra, där rök matte betyget.



Kommentarer
Postat av: mathilda

det där tipset alltså, jag fattar ingenting -.-'

2009-11-30 @ 22:32:19
Postat av: JUHANA

Haha, har han berättat för er också?

Han förklarade asbra för mig men jag kan inte förklara lika bra, det är bara fråga honom! :)

2009-12-01 @ 15:30:46
URL: http://plzj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0