Sexy bitch

Städar nu igen! tar en dag så är det lika stökigt igen.. fattar inte inte.

hade utvecklingssamtal idag, gick väl sådär. Har ig i 2 ämnen. Men bara för att den här terminen har mitt liv rasat och vem orkar bry sig om skolan då?..
Men jag ska göra om kemi kursen på no:n så jag struntar i biologi och får ett bra betyg i kemi istället.
Krångligt är det där fattar inte så mycket själv om jag ska vara ärlig!
Sen blir jag sur på min mentor som ska lägga sig i mitt liv hela tiden. Det räcker att jag spenderar hela mina dagar i skolan, sen ska hon väl inte bry sig? Speciellt inte leta upp en jävla psykolog åt mig!

Ska ställa ifrån mig datorn nu innan den åker i golvet. Är så sur..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0