gourmémiddag

Hej hej hej hej hej x789.

Ja ni fattar va? En satans mycke HEJ!
Har precis ätit min gourmémiddag (Toastmackor) mamma ska ner till playan med Nettan & Gabriel ligger och sover så jag fick fixa maten alldeles själv, och mina matlagnings kunskaper ligger typ på en skala 1-10 på - 38!
Men i alla fall ni ser att jag har ny design! Love it. Tack kära mickis. Men ni vet jag är en sån här som tröttnar på saker FORT. Så bli inte chokad om jag msn:ar dig snart igen sötnos (a)
Ska faktiskt sätta mig och filura ut hur mitt photoshop funkar, jag har cs4 och jag fattar I N G E N T I N G.
Men det blir väl att söka på google hur man gör, HAHA.

Pussochpiss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0