Cashflow

Tjena mors igen då!
Drog ner till skotten en snabbis, och då menar jag det, tog bara en kvart!
Upptäckte att chokladpuddingen var slut så jag tog litelitelite av mina alla pengar *host*
Och gick ner och köpte ett paket, 4 portioner. Men nu är jag inte alls lika sugen på det.
Hm? Sitter och lyssnar på en super låt. Gissa vilken.
Jo Party in the USA ♥

Tänkte dra en "veckans planer"

♣ Onsdag : Massvis med prov på elevensval, sen bara hem & plugga igen
♣ Torsdag : PLUGGPLUGGPLUGG & att fjäska extra mycket för mamma!
♣ Fredag : ITS MY BIRTHDAY! Syskonen kommer hit, så det blir äta tårta och fira mig.
♣ Lördag : Ensam hemma hela natten, hello party! + Att beanässås sover här :)
♣ Söndag : Njuta av livet som 15 åring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0