värmebölja!

Hej!

Nu sitter jag här & ska strax gå fixa lite käk. Pyttepanna, jag äter alltid det när jag är ensam hemma!
Snart kommer jag väl börja tröttna på det rejält.
Annars har det inte hänt NÅGONTING sen sist. Det är så varmt så att man knappt kan vara ute ju & inne kan man inte heller vara, så det blir lite halft, ute halva dagen sen inne. Annars får man väl för fan fnatt!
Nej jag vet inte vad jag ska säga mer.

Jo! En grej stör jag mig på!
Ni vet dagen outfit ? alla stora bloggare (Kenza, stina-lee blondinbella m.m) hade ju det, eller vissa har kvar det. MEN.. När dom slutade med det, nej då lägger alla 'vanliga' bloggare ner med det också..Jag blir så irreterad för en blogg ska vara personlig. Men det blir den inte om man härmar alla andra. Så kom igen, kör ert eget race! Om ni får läsare fortfarande är der ju ett plus. Men snälla lägg av med att kopiera alla andras bloggar, en blogg ska handla om ens egen tankar & värld. Inte te.x blondinbellas ? Någon som håller med mig ?
/ Johanna Karlsson, stolt bloggare med ungefär 2 läsare per dag, 14 år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0