Utekväll/natt

vart det idag, kom hem för runt 2 tror jag att det var, träffade Albin & Oscar vi vandrade mest runt, Oscar hade ju sin hund Ella med sig också, och nu har jag ultra tråkigt, vi ska väl gå upp snart & typ kolla på film så vi somnar tillslut, Madde ska upp & klippa sig imorgon & jag skulle vara hemma vid 3, av någon anledning.. Tror mamma är sur på mig, :s
Gud vad jag inte är på blogghumör, blir bara massa korta onödiga inlägg,
Nej vet inte mer vad jag ska skriva, har inget speciellt att skriva, men snart blir det lite nya bilder faktiskt, aja

Puss :* / j

Kommentarer
Postat av: Maddelajne :D

hahahaha vandrade runt. :)

asså ella e sååååå söööt !!! :D

2009-08-13 @ 13:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0