the pain is just for real

hej! 

Jag sitter här & tårarna faller ner. Aldrig mer kommer jag fälla en tår för dig ' pappa'  jag kan inte ens kalla dig det längre, ha ett bra liv utan din dotter, Torbjörn.

Fast nu ska jag sluta tycka synd om mig själv & dra mig bort från datorn! Visst låter det bra ? i think so.
Imorgon blir det nog inte så mycket gjort känner för att slappa ungefär hela dagen, ännu ett bra förslag från min sida tycker jag, tycker nog inte mamma. Menmen jag har en egen vilja & jag tycker att alla barn ska stå för det. Alla vet ju att föräldrar kan få en att vika sig ner, men nej aldrig igen. Jag har en egen röst & rätt även om jag inte är myndig om dom inte kan lyssna på det så behöver inte vi lyssna på dom? Right?
Nej nu ska jag ta tag i allt, tvätta bort mascaran från kinderna innan låtsaspappa kommer hem. Orkar inte prata, orkar inte gråta mer & jag vet att om jag börjar prata om Torbjörn rinner tårarna som en flod ner för mina kinder. Nej jag orkar inte det, inte nu, inte idag, inte nu, aldrig mer.
Jag förstår om många undrar varför jag tog det här beslutet att inte prata med han. Men tyvärr så angår det inte er. Det ingår inte i mitt liv, men han har en stor del av min syster liv. 
Så men all respekt tänk inte mer på det. Det här var bara ett klag inlägg. Även ett ' ha-en-bra-kväll-jag-går-och-gör-annat' inlägg.
Hare bra & läs ofta min blogg så hörs vi imorgon?
Puss :* / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0