Som ni ser

vart det ingen ny header, jag har inga idéer just nu, bara på texter men bilderna jag har duger inte (enligt mig)
men jag bytte bakrund, visst är den häftig? :)
Men frågan är vilken bakrund som är snyggast, den här eller den jag hade förut, säg gärna vad ni tycker, laddar upp den där nere sen. Haha, jo jag pratade ju om att städa vårann lgh när jag kom hem, nej direkt när jag kommer hem sätter mamma mig i arbete, att städa hela badrummet en mardröm tänkte jag, då syftade jag på att skura toaletten. Men jag ska säga er em sak, det är äckligare att rensa kattlådan än att skura toan, det var inte ett dugg farligt vilket jag trodde det skulle vara. Det var en lättnad måste jag säga, sen imorgon har jag tagit på mig ännu mer arbete, att skura Berntes toalett. Japp, han har en egen "killtoa" medans vi andra tjejer delar på en, haha t.o.m med katten.
Jag lånade Maddes dator btw, as skönt att ha en dator på kvällen måste jag säga.
Som vanligt har jag inget att skriva om längre, that suck´s.
Får se om det blir något natt inlägg sen.
 
Puss :* / j

        vs      

vilken passar bäst? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0