piknik med mamma

på baksidan idag, vi satt där & åt middag. Myys!
Hon hade köpt med sig grillad kyckling,potatis sallad & chips hem. Smasken!
Sen gick vi upp & kollade på Kenny starfighter. Mwiiihihi ett filmtips till er som inte sett den gud så vi garva, speciellt åt han lilla favoritord..
- Saru ?
Asså gud, ett litet gott skratt, exakt det jag behövde idag.
Sen nu har jag precis tryckt i mig en skål med jordgubbar & grädde, funderar på en nektarin faktiskt. Dom står där framför mig på köksbordet & luktarvärlds gott.. :)
Jag har en ny header nu, visst vart den bra ? Bättre än den andra, förluut emma men jag har gjort den här själv också (a)
på picasa 3. Ungefär som photoshop, fast man kan inte göra lika många detaljer & sånt. Men det är 100 % gratis! Men det duger för mig som inte gör om så mycket bilder. På tal om bilder..Ska fixa några och ladda upp här, ganska tomt inte sant ?
Sen behöver jag hjääääälp!
Bakrunden på hela bloggen där jag nu har något konstigt mönster som jag gjorde på paint (!) ska inte vara kvar där för 'alltid' nej jag ska hitta något annat.. jag testade med hel vitt, men det vart för konstigt allt var liksom bara vitt då. Usch, inte vill ja att ni ska få känslan av att : Åh den här bloggen kollar vi, USCH nej den var ju klinisk ren.. Noway!
Nej det vill jag inte.. Hm får se hur jag gör med det faktiskt.. Kanske får bli fashion temats bakrund.. Men nej vad snackar jag om. Nej ska hitta på något nu & hindra katten att äta upp all grädde annars spyr hon väl sen.

Juste här är min andra header jag hade förut, vilken är finast ? Snääääälla kommentera! :):):)):)):):)


Puss :* / j

Kommentarer
Postat av: smygbögen

jag tycker båda e fina men den du har nu passar dig bättre :D

ily

2009-08-10 @ 00:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0