Middag & film hos Jonte

vart det  idag efter elgiganten, nu vet jag att ni sitter & väntar efter svaret, om Madde & jag har nya telefoner (Jätte spännande, jag vet!) svaret är .... Nopp, får stå ut med den här ett bra tag till. Men jag hittade 2 grejer jag vill ha från Elgiganten, jag hittar saker vart jag än går känns det som. Men jag hittade en liten röd mini dator, ge mig! Sen en rosa Ipod, har alltid viljat haft en men aldrig fått, men nu är det på tiden att jag får en! Kommer inte slösa egna pengar när man kan handla kläder för dom. 
:D
Ja vi åt ju hos Jonte som sagt, det var tekniskt sett jag & Madde som lagade maten, pommes & korv. Gott var det faktiskt.
Sen kollade jag & Madde på Estonia. Ni vet skeppet som sjönk i östersjön? Det fanns tydligen en film om det. Den var nog bättre än titanic. För i den här var det spännande från början till slut, men i Titanic så är det inte så tycker jag i alla fall, men jag har sett den VÄLDIGT många gånger så, har även sett en wb titanic, usch!
Nej nu ska jag nog gå lägga mig faktiskt måste upp & tvätta vid halv 12, skulle vart hundvakt med Madde typ men men, hatar när saker dyker upp istället så jobbigt!
aja det vart ett kort & ointressant inlägg (?) ska göra en ny header innan jag sover iallafall, får se om jag byter eller ej :)

Puss :* / j

Kommentarer
Postat av: Anonym

det betyder dåra att jag måste passa stina själv, och jag som tycker så himla synd om henne! :(

menmen ily honey :)<3

2009-08-11 @ 00:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0