måste erkänna

att jag är sjukt taggad till skolan som börjar på onsdag!
Skola kommer vara det ända som snurrar runt i mitt huvud, men bra betyg kräver koncentration.
Ja iallafall, jag hoppas att det går bättre för mig, att jag kommer in på den linjen jag vill komma in på.
Men andra terminen i åttan då började jag skärpa mig, attan vad bra det gick ett då, om jag bara lägger ner lite mer tid så borde allt gå galant, ska inte ha några G:n, det är nog mitt mål sen minst 3 MVG:n, hade ett nu när vi slutade, i NO, men det är så sjukt lätt, anstränger mig inte ens, aja i guess that Per loves me! 
Nej får se hur det blir med Volleybollen också. Shit vad jag bara vill gå i skolan, liksom 9:an nu mobbar vi skiten ur 8:orna, eller inte, jag är faktiskt friends : )

Är det bara jag som är så här taggad?


Nej nu ska jag faktiskt sova, jag gör framsteg, klockan är bara 5 över 1.

Sov gott & ni andra ha en bra natt!

Puss :* / j

Kommentarer
Postat av: Frida Berge

eh nej hur fan kan du vara taggad? :o jag har ångest och det har jag haft nu den senaste VECKAN! jag är orolig över hur det ska gå om man kan behålla betygen eller om dom kommer bli sämre/högas mer? jag är jätteorolig över hur alla har förändrats tänk om ingen typ tycker om en längre.. Alla lärare tänk dig marlene typ! nej fy usch och blä för skolan.. :DD förlåt om jag förstörde din "taggade" inställning men var bara tvungen att säga som JAG tycker :)<333333333

2009-08-14 @ 10:40:13
URL: http://fridaberge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0