Kom precis hem

från Madde, är proppmätt från pannkakorna, men gott var det.
Nu sitter vi & kollar på Bläckhjärta, fattar ingenting menmen, Madde tycker den är spännande :)
Imorgon ska vi  ha en till tråkig dag i skolan, bara gå igenom massa grejer uschusch, våra dagar är extremt långa det här året är ungefär lika som förut, bara runt halv 4 - 4. Åh man kommer inte orka plugga när man kommer hem, men jag får göra det bästa av sitautionen, sen på fredagar så har vi maX (Matteextra) för dom som vill höja sitt betyg, jag som är på gränsen till G borde gå där. Jag ska gå där. 

Nej sen kom vi hem slängde på en film & drog ner till Madde som sagt, annars har det inte hänt något speciellt, inget roligt att skriva om. Ska kolla på filmen nu så hörs vi sen/imorgon :)
Förlåt för att bloggen blivit lite tråkig på sistonde, ska bättra mig.
Puss
                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0