Kanske kanske

lånar jag Maddes dator hem idag, hon ska sova hos sin pojkvän & då kommer jag ladda ner Picasa 3, japp jag kommer fixa en ny header har en liten aning om hur den ska se ut & vilken text jag ska, den kommer nog bli lite rolig & snygg hoppas jag?
Jag kommer nog göra ganska många så laddar jag upp den/dom så får ni faktiskt rösta på vilken  ni tycker är snyggast så får vi se om jag tycker likadant, sen kommer jag nog byta bakrund till en annan laddar upp den i slutet av det här inlägget. Har i alla fall fixat  mig, eller ja klätt på mig, ska hem & duscha sen som sagt, sen vet jag inte vad som händer jag hoppas på att mamma & Bernte är på Ringvägen, så ska jag nog bara slappa & chilla galet mycket. En väldigt bra plan enligt mig, eller vad tycker ni?
Sitter & äter min smälta ben & Jerry´s, lika god som vanligt. Mumsens.
Nej ska kolla upp en grej, ni får inte veta vad just nu, hihi hemlis :*

Puss :* / j

            
den kanske inte är så snygg sådär men det var faktiskt snygg när man väl hade den som bakrund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0