Jag funderade & det blir ett sånt inlägg iallafall.

Här kommer ett helt inlägg om bara mig, så håll i er!

Tjabbalabba, det är då jag som är Johanna Karlsson, jag bor i nynäshamn en bit utanför själva huvudstaden.
Jag bor med min mamma, min låtsaspappa Bernt, min halvsyster Jossan (varannan vecka) & min lilla katt Cleo.
Jag ska börja 9:an på svandammsskolan & mitt mål det här året är väl att komma in på den linjen jag vill på gymnasiet & fokusera på skolan! Visst låter det bra ?
Jag är 14 år, fyller 15 i December, är en 1994 fyller bara allmänt sent. 
Mitt liv är inte som en vanlig svensson, för deras liv är bra. Men på utsidan kan man tolka det som om att jag mår bra, men inerst vilar dom största hemligheterna. Hah, nej nu ska jag inte vara dramatisk, men det finns saker som ingen annan vet.
Jag lever nog som alla andra för mina vänner. Jag har svårt att släppa in folk i mitt liv, men när jag gör det så blir dom bästa, eftersom jag väljer med omsorg.
Annars har jag 1 syster som betyder allt & lite till. 
Min storasyster. Som har vart min förebild i många år & kommer nog föralltid vara.
Sen så har min andra 'familj'. Maddes familj. Ingegärd är som en låtsasmamma för mig & det vet hon om. Hon säger det själv haha. Sen har vi Maddes syster, som är som en storesyster för mig, och hon har en liten bebis som jag då blir moster åt mwiiihi! :)
Jag har alltid viljat jobba med barn, älskar småbarn. Ta det inte på fel sätt, haha!
Men jag tror inte det kommer bli så, vill öppna något eget som det bara finns 1 exemplar av. Kanske Fikapausen, nej men back to the reality. 
Jag vet inte vad mer jag ska skriva. Hoppas ni har fått en bättre uppfattning om mig nu. 
Nu ska jag i alla fall besöka John Blund, jag ser nog hur han står här bredvid & trampar, haha.

Puss :* / J



Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla vet nog vem du är. Alla älskar dig nog innerst inne. Jag älskar dig mest av alla vänner. Du är som min tvilling syster för mig. Vi har nog saker gemensamt och det tror jag dom flesta vet. Och om det skulle hända något med dig din familj, eller någon du har nära dig och du vill bo någonstans, har vi plats vare sig jag e hos pappa eller mamma.

Johanna du vet nog allt jag skriver men jag skriver det för att du aldrig ska glömma det. Även som om vi börjar bråka eller nått så kommer jag finnas för dig. Du vet att jag alltid vill ditt bästa! Vad saken ens handlar om bryr jag mig knappt om bara du mår bra. Jag vet att du har haft eller har det jobbigt men det du har har ingen annan och det du har ska du egentligen inte behöva ha. Det ska inte angå dig egentligen. Men nu är du så pass inblandad så det är fan inte sant! Du ska inte behöva gå igenom det som 14 åring snart 15 åring. Detta kanske blir din längsta kommentar men det skiter jag i! Och när det angår din blogg så kollar jag varje dag. ;)

Den är jätte bra, du skriver intressanta saker om dig själv och alla andra. :)

Du är en jätte bra bloggare skriver inte så man tröttar ut sig när man läser eller nått. (a)

Nä nu ska jag inte trötta ut dig eller någon med detta. xD

JAG ÄLSKAR DIG OCH DET VET DU! STÖTTAR DIG TILL 10000000! :D<333

2009-08-09 @ 12:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0