inlägg till Madde

Hörru jag säger bara hämnd för fulla muggar, det tog mig en halvtimme att rensa bort ungefär alla bilder du tog igår, jag kanske sparade en av dom, tror jag. Men som sagt hämnd kommer när du minst anar det, mohhahahaha!

för er som inte fattar så var Madde helt störd igår & tog min mobil, med en så bra kamera, (yn) och fotade allt som fanns i deras vardagrum ungefär, hon fotade taklampan & tyckte att den såg så ensam ut & då tog hon typ  3 bilder till på den, sen är hon så dum att hon har tagit att när man tar ett kort så blir det aoutomatiskt typ 4 ?  
åååååh vad du är jobbig ibland! :L
Men som tur är älskar jag dig iallafall! :*

Kommentarer
Postat av: MADDE

hahahahahhahahhahaah du e så egd ;)

men ja jag älskar dig också ändå ;)

2009-08-14 @ 23:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0