Gud vilken dag

det har vart idag! Först stressade jag gärnet för att platta håret & hinna bädda sängen innan 1 tåget till Haninge, sen ringer mamma & ber mig att diska efter jag ätit jordgubbar igår. Jag hann iallafall till tåget i tid. Vilket var målet den ´morgonen´. Sen går tågresan bra vilken tur. Fast på vägen började Madde & Jossan att slåss, då snärtar jag till Jossan allt jag kan med min hand på hennes lår, & blablabla. Haha sen började vi prata om det i Haninge centrum, jag går & kollar på Jossan & säger
- Du vet att jag slår tillbaka, när jag säger det så går jag in i en liten kille (jag såg han inte!) & Jossan skriker akta, men jag blir så rädd att jag höjer mitt knä, ja tyvärr kickade jag den lilla killen i magen, skriker snabbt förlåt & rusar där ifrån.
Riktigt pinsamt! Ja sen fortsätter vi vår lilla resa i Haninge & träffar en vän till Jossan, Jocke.
Han var lite konstig faktiskt..  :/ 
Ja sen hände det inte så mycket i mellan, men sen när vi väl skulle hem så missade vi tåget, den oturen jag har.
Men då tar vi tåget som går till Bålsta istället & hoppar av vid Skogås, hahaha & där var vi bombsäkra på att en tjej skulle hoppa framför tåget, men hon gjorde inte det. Sen fick vi sitta & vänta i västerhaninge, där vi gick in i ett litet hus där det senare kom in en ´peddo´gubbe Jossan ville inte vara där inne så hon gick ut, då började gubben glo på mig, cool som jag är hade jag solbrillor & psykade ut han utan att han märkte det  haha, sen kollar han konstigt på mig & jag börjar as garva och några killar i huset började garva som satan, ovanligt att jag skämmer ut mig? Nej.
A men sen kommer tåget & gubben sätter sig bredvid oss ungefär, när han då sitter & glor som attan frågade jag vad han hette han hette typ Vladmir, eller något sånt & då säger jag
- Okej men du är för gammal för oss.
- jag är 53
- Ja vi är 15, & du är för gammal för oss.
Sen gick vi & satte oss någon annanstans, haha en riktig rolig dag!

Puss :* / j

Kommentarer
Postat av: dusuger!

asså johanna du suger! Det gör du verkligen!

Vet du det eller ? :O

2009-08-10 @ 00:34:51
Postat av: smygbögen -.-

ja den där gubben va ju fan skit konstig ?!

hur kunde han veta att vi va 15 ? :S

annars har dagen vart bra :D

2009-08-10 @ 00:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0