Godmorgon

tänkte jag säga, men klockan är bara 10:44 så jag ska snart gå lägga mig igen & försöka somna om.
Sen blir det kanske Haninge med Mupp & Sär (Jossan,Madde)
Får se hur det blir med det. Kenny, broder min (låtsasbror)hans tjej Alina & några av deras polare skulle komma upp vid fyra & kolla derbyt tror jag att det var. Jag tycker inte fotboll är intressant, dom jagar en liten dum vit boll? Nej jag förstår inte sånt.
Men ni som gör det, ni kanske tycker fotboll är det bästa som finns. Men alla har olika åsikter? :)
Nej nu ska inte det inlägget handla om fotboll, haha. 
Ska väl kolla in bilddagboken sen gå till sängen, men först blir det en dagens :

Humör: Galet trött
Plus: Massor säkert, men kommer inte på något nu
Minus: samma sak där
Kläder: Shorts & linne
Frisyr: ponnytale / hästsvans
Låt: Therese Johansson Rojo
Händelse: zeero
Planer: Haninge / sova
Drog: Sängen just nu 
Måste: platta håret, gjorde aldrig det igår
Saknad: Älskade Joakim, rip
Önskan idag: Massor
Ser fram emot: när jag ska bo hos moster.

Puss :* / j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0