Godmorgon för min del

Hej!

Vaknade runt 12, efter ett helvete till att försöka sova.
Men jag somnade tillslut, vart bättre om jag hade vart vaken måste jag säga faktiskt.
Ni ska se mitt lakan, som vanligt åker det bort när jag inte sover min 'skönhetssömn'.
Hoppas ni har sovit gott i alla fall. Så ni orkar sitta & läsa genom min blogg. hihi.

Nej idag blir det en slapp dag. Ska nog gå ta lite yougurt & frukost hjärtan snart. Mumsigt!
Nu blir det gråta dags snart igen. Kollar på Extreme home makeover. Åh vad sorgligt det var idag.
Nej nu ska jag ta tag i vardagen & diska, japp diska. Sen funderar jag på att ta lite jordgubbar efter yougurten. Men först blir det platttångs tid! Åh jag orkar verkligen inte men jag vill inte vakna imorgon & se ut som ett troll i håret! Usch nej.
Ja det var allt för just nu, haha. Nej ska nog köra en dagens också.

Humör: lite nere
Plus: ingen hemma
Minus: massor!
Kläder: Shorts & linnea
Frisyr: utsläppt 
Låt: Saknad malin
Händelse: dusch ? nej nu lät jag äcklig. haha!
Planer: zero
Drog: Heroin, jag skoja!
Måste: Diska
Saknad: Älskade Joakim, rip
Önskan idag: zero
Ser fram emot: när jag ska bo hos moster.

Sådär ja, det var det. 
Nej nu ska jag göra lite nytta. 

Puss :* / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0