Fest hos mig

Ciao.

Sitter hos Madde nu, slaggar här i natt.
Ela fall var ute förut, med albin, albin, & oscar. Jag skulle vara med Albin & Madde hängde på, så vi mötte upp honom vid nalleparken, sen drog vi hem till mig ungefär, eller ja hem till oscar, vi bor grannar han bor på våningen under, sen mötte vi den andra Albin utanför, sen drog vi till fröjas, och blablabla.
Riktigt kul var det,  var ett tag sen jag var med Albin 'länge'.
Sen drog väl jag och madde hem runt 11, och som vanligt hamnade vi vid den kära datorn! :)
Sen för ungefär 1 timme sen ringde Oliver, vilken pratkvarn! Lite kul var det men inte för madde. 
Nej nu ska jag kolla vidare & kolla om vi inte ser några utanför, vi hörde röster.

I'm checking out
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0