Dagens : + ett litet "damp" inlägg, läs på egen risk!

Humör: bara bra, men lite irriterad
Plus: Flicks, 
Minus: Maddes hyresvärd.
Kläder: har varierat idag.
Frisyr : Blandning, 
Låt: ALLA MED MAGNUS UGGLA! 
Händelse: Gardinstången, 
Planer: kanske träffa Ludde & Pierre
Drog: zeeero
Måste: äta glass 
Saknad: Joakim, rip, 
Önskan idag: nja inte så mycket
Ser fram emot: VH


Just nu sitter jag & Madde oh väntar på att Martin (maddes hyresvärd) ska komma med dom ska kolla på deras lgh, men han står bara & skryter om sin mobil därute, haha shit. Dom skulle vara här klockan 19, nu är klockan 19:07.. Men nu kommer dom, tur för han det!
Jag vill inte att + famlijen ska flytta! Men jag har inget att säga  om det, om jag inte börjar betala lite hyra.. :(
ååååååh nu går dom & säger att det är jätte fint, blablablabla! 
Jag får daaaamp, :(((((((
Nej nu ska jag inte bry mig om det ngt mer, 

Puss :* / j


Kommentarer
Postat av: hatar er!

asså allvarligt jag hatar dom! Jag tror dom kommer vilja flytta hit... :(

då måste mamma leta!

2009-08-12 @ 19:22:36
Postat av: sv: hatar er

ja eller hur!

Han sa inget om att fixa trappan till er ? :s

Fett damp jag får på han! & DOM!

2009-08-12 @ 19:25:01
URL: http://plzj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0