Börjar om på nytt.

Ciao.
Jag hade en annan blogg förut ; Tjakarlsson.blogg.se men det vart knas och den försvann men här är jag igen! Utan design, bara en helt random blogg.
Jag kommer använda den här bloggen till att bara skriva av mig, skriva om det jag känner för, allt mellan himmel & jord. Det låter väl bra ?

Jag heter ela fall Johanna & är 14 ( fyller 15 i december ) och bor i lilla ynkliga Nynäshamn, en bit utanför Stockholm.
Jag har ett allmänt tråkigt lív, men ska försöka göra det bästa av det här i bloggen.

Idag har jag inte gjort  ett ' piss'  var ute & solade lite, för att få tillbaka min bränna från bulgarien, men jag vart ännu mer förkyld än jag var innan.. Inte bra.
Sen skulle jag gått ut med lite vänner, men det vart ej så. Men hellre blir jag ju frisk & röjer gärnet imorgon. (;
Nu ska jag kolla min lilla bilddagbok, ( peear )
Ha det bra hörrni!
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0