Åh vad glömsk jag är

jag glömde ju massa smaskiga detaljer!
Eller ja, aja efter haninge drog jag & madde hem till mig så jag kunde äta, sen packa jag min väska så cyklade vi/jag till Maddes pappa & skulle fika, vi tog ett varsitt glas saft, mega fikarNa vi är!
Ja sen satte vi oss här, vid en varsin dator.
Sen imorgon ska vi kanske till elgiganten med Jonte, Madde ska kolla telefon, HOPPAS hon får en ny så lånar jag hennes andra som hon har nu, Sony ericsson K660i istället för min stenålders telefon hade en platt men den pajade så nu har jag en super gammal sony ericsson med uppfällbar lucka, fick den av maddes mamma, gammal jobbtelefon som pajade, den lilla skärmen pajade, men bättre än att använda mitt telia kort.
Nej ska kolla runt lite nu :)
Puss :* / j

Kommentarer
Postat av: smygbögen / MADDE

hahahahahaha ja jag hoppas också på att få en ny mobil. Då blir jag av med skräpet jag har nu som bara stänger av sig. :D

2009-08-10 @ 00:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0